Page tree

Instrukcja opisowa


W prawym górnym rogu klikamy w + Nowe i wybieramy (2) Użytkownik

Zrzuty ekranowe


Wypełniamy pola, danymi nowego użytkownika:

  • (1) Nazwa Logowania
  • (2) E-mail
  • (3) Imię
  • (4) Nazwisko
  • (5) Język

W następnym polu wybieramy usługi i role jakie będą przysługiwać nowemu użytkownikowi.

Jeśli zaznaczymy role (6) Administrator firmy, użytkownik otrzyma rolę administratora dla wszystkich usług.


  • (7) Management Portal - administrator portalu zarządzania, do wyboru:
    • Administrator w trybie tylko do odczytu
    • Administrator
  • (8) Cyber Protect - kopie zapasowe i odzyskiwanie, do wyboru
    • Użytkownik
    • Administrator w trybie tylko do odczytu
    • Administrator
  • (9) Files Sync & Share - przechowywanie plików w chmurze, do wyboru:
    • Użytkownik
    • Użytkownik + Administrator

Po wyborze odpowiadających nam ról, klikamy (8) Utwórz.





Search


  • No labels