Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Cel


Instrukcja przedstawia czynności do wykonania jeżeli po wejściu na stronę https://poczta.exea.pl/ , wpisaniu danych i kliknięciu zaloguj się, pokaże nam się okno informujące o wygaśnięciu hasła.

Spis Treści



Instrukcja krok po kroku


Krok 1 - Prośba o zmianę hasła
Po próbie logowania poczta może od nas wymagać zmiany hasła w następującym oknie.

Krok 2 - Wprowadzanie nazwy użytkownika

W pierwszym polu wprowadź nazwę użytkownika np. ECS\i.nazwisko00000.

Zamiast adresu email jan.kowalski@exea.pl wprowadzamy ECS\j.kowalski00000.

Krok 3 - Wprowadź hasło 
W kolejnych polach wprowadź aktualne i nowe hasło.

Hasło musi składać się z minimum 8 znaków. Małych i wielkich liter o raz cyfr.

Krok 4 - Zatwierdź  

Kliknij Prześlij aby dokończyć zmianę hasła i przejść do poczty.

Po zmianie hasła w aplikacji webowej możemy zalogować się do konta w programie Outlook.


Więcej informacji



Sprawdź również najczęściej zadawane pytania: Częste pytania

lub przeszukaj naszą bazę wiedzy: 

Search

Znalazłeś błąd?, Potrzebujesz innego poradnika? Napisz na: tutorial@exea.pl

Chcesz przetestować nasze usługi? Napisz na: biznes@exea.pl

Jesteś naszym klientem i potrzebujesz pomocy? Napisz na: support@exea.pl

  • No labels