Przejdź do głównej zawartości

Dodawanie jednostki

Na pasku nawigacyjnym, w prawym górnym rogu klikamy w przycisk + Nowe i wybieramy (1) Jednostka.

Pola do wypełnienia

Ogólne informacje

  • (1) Nazwa - nazwa jednostki.
  • (2) Język - język w jakim przychodzić będą do nas powiadomienia, raporty i usługi.

Utwórz administratora

informacja

W tym miejscu możemy od razu utworzyć pierwszego administratora dla jednostki. Jeśli pozostawimy poniższe pola puste, administrator nie zostanie utworzony.

  • (3) Nazwa logowania - nazwa logowania dla nowego administratora jednostki.
  • (4) E-mail - e-mail nowego administratora jednostki.
  • (5) Imię - imię nowego administratora jednostki. Pole opcjonalne.
  • (6) Nazwisko - nazwisko nowego administratora jednostki. Pole opcjonalne.
  • (7) Telefon służbowy - służbowy numer telefonu administratora. Pole opcjonalne.
  • (8) Stanowisko - stanowisko pracy administratora. Pole opcjonalne.
  • (9) Język - język w jakim będzie wyświetlany portal po zalogowaniu przez nowego administratora.
  • (10) Typy kontaktów - typy powiadomień, o których będzie powiadamiany nowy administrator.

Po wypełnieniu danych kliknij w (11) Gotowe.